Mój Pan

Mój Pan

wtorek, 6 września 2016

6.09.2011r


Kiedy wiara Moich wyznawców staje się mocniejsza, wzmagają się ataki na nich

Załaduj kopię Kiedy wiara Moich wyznawców staje się mocniejsza, wzmagają się ataki na nich:
Orędzie nr187 z serii Ostrzeżenie
wtorek, 6 września 2011, godz. 20.30
Moja najmilsza córko, tak bardzo cierpisz dla Mnie i w rezultacie cierpienia stałaś się mocniejsza.
Otoczona jesteś Moją ochroną. Nie obawiaj się. Ponieważ praca ta przyczynia się do nawracania dusz, również nasilają się ataki szatana. Zaakceptuj to. Nie pozwól, by cię to dręczyło. Wznieś się ponad to i miej swoje oczy skierowane cały czas na Mnie. Kiedy tak postąpisz, nic innego nie będzie miało znaczenia.
Takie samo cierpienie będą odczuwać wszyscy Moi wyznawcy, gdyż Duch Święty niestrudzenie nadal wszędzie przyciąga dusze Moich dzieci. Tak jak ich wiara we Mnie wzmacnia się, tak też mnożą się ataki dokonywane na nich przez innych. Moi wyznawcy zauważą, że muszą zmagać się z argumentami i mieć do czynienia z niezwykłymi, obraźliwymi komentarzami oraz reakcjami niewierzących, co będzie dla nich trudne. Proszę, powiedz im, by się tego spodziewali, gdyż czas Ostrzeżenia się zbliża.
Szatan i jego demony, niewidzialne dla oka ludzkiego, próbują zniszczyć miłość w duszach Moich dzieci. On inspiruje wzajemną nieufność. Tworzy argumenty i wszczepia wątpliwości. Jest pełen nienawiści dla ludzkości. Wywołuje wojny pomiędzy państwami, wewnątrz nacji i spory w rodzinach. Są to jego ulubione taktyki i zawsze są znakiem jego przebiegłej pracy.
Rozpoznaj to, jaki jest — szatan przy pracy. Walczcie z nim, pozostając mocnymi. Proście Moją Ukochaną Matkę, by was chroniła, gdyż zawsze jest wspaniałą obroną. Moc szatana osłabnie, jeśli zawołacie Ją na pomoc.
Czasy te są wyzwaniem dla wszystkich Moich wyznawców. Każda próba ataku dokonywana będzie z różnych źródeł, ze strony przyjaciół, rodziny i kolegów — poprzez pracę oszusta, by zachęcić was, Moje dzieci, do odwrócenia się ode Mnie.
Zatrzymacie go, tak jak wam powiedziałem, modlitwą i oddaniem się Niepokalanemu Sercu Mojej Najświętszej Matki — to będzie waszą zbroją.
Bądźcie teraz mocni. Kocham was wszystkich.
Wasz Umiłowany Zbawiciel
Jezus Chrystus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz