Mój Pan

Mój Pan

środa, 6 lipca 2016

6.07.2011r


Znaczenie sakramentów Małżeństwa i Pierwszej Komunii Świętej


Załaduj kopię Znaczenie sakramentów Małżeństwa i Pierwszej Komunii Świętej:
Orędzie nr 133 z serii Ostrzeżenie
środa, 6 lipca 2011, godz. 15.30
Moja ukochana córko, spójrz, jak wiara Moich dzieci zaczyna rosnąć i kwitnąć. Chociaż istnieje wiele ciemności na świecie, to światło moich czcicieli jest coraz jaśniejsze z powodu płomienia Ducha Świętego, który zstąpił na cały świat. Moja córko, chcę, abyś przypominała wszystkim Moim zwolennikom o znaczeniu modlitwy, która może złagodzić cierpienia na świecie. Wasze modlitwy pomogą uniknąć przepowiedzianych globalnych katastrof. Modlitwa łagodzi najpotężniejsze zagrożenia, a jeśli jest odmawiana za innych, powoduje odzew.
Choć jestem zadowolony z tych, którzy mają silną wiarę, to zasmucają Mnie ci, którzy nie chcą przyjąć Mojego Boskiego Światła i odrzucają prawdę. Dużo ludzi błądzi teraz po świecie jak odurzeni. Nic nie przynosi im pokoju. Nic nie przynosi im radości. Żadna ilość materialnych przyjemności nie łagodzi bólu. Ich puste dusze są zagubione. Proszę, módlcie się za nich.
Moja córko, proszę o modlitwę za mojego zastępcę, papieża Benedykta, ponieważ jest otoczony przez masońskie siły, które teraz dokładają wszelkich starań, by go zdetronizować. Te złe siły infiltrują mój Kościół od II Soboru Watykańskiego i zniekształcają Moją naukę. Wiele ich praktyk zostało przyjętych, ranią Mnie one — szczególnie udzielanie Eucharystii przez laików. Przez te nowe regulacje, wprowadzone do współczesnego społeczeństwa, okazuje się Mnie i Mojemu Ojcu Przedwiecznemu tak wielki brak szacunku, że chce Mi się płakać z żalu.
Najświętsza Eucharystia może być otrzymywana wyłącznie na język i nie może być udzielana przez nieczystego (nie kapłana) człowieka. Ale to właśnie Moi wyświęceni słudzy wprowadzili tu zmiany. Przepisy te nie zostały zatwierdzone z Mojego natchnienia. Moi kapłani wchodzą na drogę zła, czyniąc inaczej, niż nakazuje Moja nauka przekazana przez Apostołów.
Dziś nie podchodzi się do ustanowionych Sakramentów zbyt poważnie, dotyczy to szczególnie przygotowujących się do ślubu i Pierwszej Komunii Świętej.
Sakrament małżeństwa winien być traktowany bardzo poważnie. Nie zapominajcie, że jest Sakramentem zawieranym w obecności Boga Ojca. Dla wielu ślub obraca się wyłącznie wokół zewnętrznego blichtru i parady. Wiele osób, które zawierają Sakrament małżeństwa, nie rozpoznaje jego znaczenia. Wiele łamie złożone śluby tak łatwo. Dlaczego oni to robią? Dlaczego wypowiadają słowa przysięgi bez pokrycia ich później czynami i zawarłszy święty związek odchodzą od siebie?
To jest kpina z tego wielkiego aktu zjednoczenia, któremu pobłogosławił Mój Ojciec Przedwieczny. Dużo ludzi nie przestrzega Woli Mojego Ojca, który zabrania rozbijania takiego związku. Tak wielu się rozwodzi, co jest prawem nieuznawanym przez Mojego Ojca. Rozwód to łatwy sposób, by uciec od swoich obowiązków. Wszystkie małżeństwa zapisywane są w niebie. Żaden człowiek nie może niszczyć tego związku bez ranienia Mojego Ojca.
Pierwsza Komunia Święta
Pierwsze przyjęcie Mojego Ciała w Sakramencie Eucharystii jest kolejnym przykładem, jak jestem wyśmiewany. Tak wielu rodziców nie pojmuje znaczenia faktu, że ich dzieci otrzymują Chleb Życia. Więcej zachodu i dbałości wkładają wcześniej w to, jak ich dzieci będą ubrane, niż w objaśnienie, jak Cudowny Dar otrzymają. Ten dar doprowadzi ich do zbawienia. Materialny aspekt, który otacza to zdarzenie, nie ma nic wspólnego z ich duszą. Smutkiem napawa Mnie to, że nikt nie mówi tym małym dzieciom o Mnie. Miłość, jaką mam dla nich, jest wszechogarniająca. Jeśli przyjmują Najświętszą Eucharystię ze świadomością jej znaczenia, wówczas ich dusze wzmacniają się i oczyszczają. Im częściej przyjmują Mnie w ten sposób, tym silniejsza będzie ich wiara.
Nie zapominajcie, że bez sakramentów wasza wiara jest słaba. Po pewnym czasie, bez płynącego z nich Mojego błogosławieństwa, wasza dusza zapada w uśpienie. Cała wiara we Mnie i Mojego Ojca Przedwiecznego stopniowo zanika, pozostaje jedynie mała iskierka, która wybucha od czasu do czasu. Wróćcie do Mnie przez sakramenty. Złóżcie hołd i okażcie należny dla sakramentów szacunek, a znowu poczujecie Moją prawdziwą obecność. Nie zapominajcie, że sakramenty są pożywieniem niezbędnym waszym duszom do życia wiecznego — nie zostały ustanowione bez powodu. Bez nich wasza dusza umrze. Kocham was wszystkich. Proszę, przybliżajcie się do Mnie, okazując szacunek sakramentom, które są darem od Boga Ojca dla was.
Wasz kochający Zbawiciel
Jezus Chrystus
Król ludzkości

1 komentarz: