Mój Pan

Mój Pan

czwartek, 22 grudnia 2016




22.12.2011, godz.09.30


Najświętsza Maria Panna: Plan odnowy ludzkości na Powtórne Przyjście jest ukończony



Załaduj kopię Najświętsza Maria Panna: Plan odnowy ludzkości na Powtórne Przyjście jest ukończony:
Orędzie nr 291 z serii Ostrzeżenie
Otrzymano czwartek, 22 grudzień 2011, godz.09.30
Moje dziecko, świat musi przygotować się poprzez modlitwę na Mojego Syna.
Plan Mojego drogiego Syna, aby odnowić ludzkość na Powtórne Przyjście, jest ukończony.
Dany był czas, aby umożliwić rozprzestrzenianie się wiary poprzez te oraz inne boskie przekazy.
Nawet mała grupa wiernych chrześcijan modlących się za tych, którzy odrzucają Mojego Syna, może uratować te dusze.
Ty, Moje dziecko, jeszcze bardziej proś tak wielu wyznawców, jak to możliwe, aby modlili się o immunitet dla tych biednych, pozostających w grzechu dusz.
Wzywam wszystkich wyznawców Mojego Syna, aby nigdy nie tracili nadziei dla całej ludzkości.
Wiele słabych dusz nie rozumie, co czynią, gdy zaprzeczają istnieniu Boga, Niebieskiego Ojca.
Ich umysłami dyktuje ludzka logika, gdzie wszystkie rzeczy bazują na tym, jak postrzegane są gołym okiem.
Nie potrafią zrozumieć, że ziemia jest po prostu planetą stworzoną przez Boga dla Jego dzieci. Miejsce to jest tylko tymczasowe.
Ich prawdziwym dziedzictwem jest Nowy Raj.
Módlcie się, módlcie się, módlcie się za te dzieci, tak aby Duch Święty dotknął ich dusze i wywołał w ich sercach miłość do Mojego Syna.
Nigdy nie zapominajcie, że Boże Narodzenie jest Świętem dla uczczenia Zbawiciela, który został posłany, aby dać wam, wszystkim Moim dzieciom, wieczne życie.
Wasza Święta Matka
Królowa Niebios

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz