Mój Pan

Mój Pan

środa, 9 listopada 2016



09.11.2010, godz. 3.00


Pierwsze Orędzie otrzymane od Naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa



Załaduj kopię Pierwsze Orędzie otrzymane od Naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa:
Pierwsze Orędzie otrzymane od Naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa
Orędzie nr 2 z serii Ostrzeżenie
wtorek, 9 listopada 2010, godz. 3.00
Zważcie, że nachodzi dla was czas, aby światu przekazać, że wszystkich, którzy Mnie odrzucają, spotka sprawiedliwość. Ale Moje Miłosierdzie dla tych wszystkich, którzy idą drogą prawdy o Moim cierpieniu na krzyżu, nie zna granic.
Niech się radują ci moi wyznawcy, którzy przezwyciężają pokusy, z jakimi są codziennie konfrontowani. Inni, którzy od Moich nauk odwracają się plecami, są ślepi na moją obietnicę, którą złożyłem, kiedy umarłem za wasze grzechy na krzyżu. Pogrąża mnie to w głębokim bólu i czuję się bezdusznie pozostawiony samemu sobie przez tych moich umiłowanych grzeszników, którym oddałem swoje ziemskie życie. Ziemia znajduje się w obecnej chwili w ciemnościach. Wy, Moi wyznawcy, cierpicie wraz ze Mną, kiedy widzicie ten świat pełen grzeszników, którzy lekceważą nie tylko Boga, Mojego Wiecznego Ojca, ale i Mnie, który poniosłem wielką ofiarę, aby uratować ich od wiecznego potępienia. Jestem zrozpaczony i wylewam gorzkie łzy rozczarowania i smutku ze względu na to, w jaki sposób dziś po raz wtóry zostałem odrzucony. Moi wyznawcy muszą porzucić ich zniechęcenie do modlitwy i połączyć się ze Mną, aby dopomóc tym, których dusze zostały skradzione przez diabła.
Grzesznicy mają jeszcze czas na pokutę. Nie prowadzi do niej żadna łatwa droga. To musi być odruch serca. Wierzący, nie lękajcie się wspólnie podnieść głosu, aby obwieścić Miłość, jaką was obdarzam. Chrześcijanie, muzułmanie, hinduiści, wyznawcy judaizmu oraz wszystkich tych religii, które was przyciągnęły za przyczyną omylnego umysłu — apeluję do was wszystkich, ostatni już raz, abyście otworzyli wasze oczy na prawdziwe Słowo Boże, na Boga, który posyłał wam proroków. Prawda została zapisana i udokumentowana jako święte słowo Pisma Świętego, i nikt nie może jej korygować, zmieniać albo próbować przeinaczyć zgodnie ze swoim punktem widzenia. Istnieje tylko jeden Bóg. Złóżcie więc swój oręż, otwórzcie oczy i idźcie za Mną do życia wiecznego. Kocham was wszystkich tak bardzo, że oddałem za was swoje życie. Zapomnieliście o tym? Przez Moje Miłosierdzie Boże proszę was, ponaglając was po raz ostatni, abyście do Mnie powrócili. Powodowany Moim Miłosierdziem, powrócę na ziemię raz jeszcze, aby was poddać próbie i wam pomóc, i aby zajrzeć w wasze serca i poszukać prawdy. Nie dajcie się zniszczyć oszustom. Szukajcie prawdy. Miłość — czysta miłość — jest drogą do Królestwa Mojego Ojca.
Proszę, proszę, uszanujcie Moje Boże Miłosierdzie. Kocham każdego z was. Módlcie się o wybaczenie. Wyprostujcie swoje ręce i dajcie się poprowadzić do Królestwa Mojego Ojca. Ja powrócę, jak zostało przepowiedziane, z powrotem na ziemię. To nastąpi tak szybko, że wielu nie zdąży się przygotować. Bardzo wielu tak to zszokuje i zaskoczy, że nie będą chcieli uwierzyć, że to (naprawdę) ma miejsce. Moi prorocy nie mają wiele czasu, aby ludzi na to wydarzenie przygotować. Wierzący, apeluję do was, wsłuchajcie się w Moje Ostrzeżenie. Rozpowszechniajcie prawdę. Napominajcie ludzi, by prosili Mnie o miłosierdzie. Postaram się uratować każdą pojedynczą duszę, która — oddając swoje ostatnie tchnienie — okaże skruchę. Ja nie mogę i nie będę ingerował w waszą wolną wolę. Napominam was, abyście okazali posłuch i Moje słowo wcielili w życie.
Kocham was wszystkich. Proszę was, módlcie się o nawrócenie przed końcem czasów, który prawie już u nas jest. Nie chciałbym Moim wyznawcom napędzać stracha, ale błagam was, ratujcie dusze. Musicie wszystkim przypomnieć o konieczności wyzwolenia waszego umysłu od zaabsorbowania sprawami tego świata. Szukajcie zamiast tego cnoty prostej pokory, obnażeni z własnego ego i bałwochwalstwa.
Prości ludzie wytyczą drogę, szerzącą prawdę o Moim Powtórnym Przyjściu.
Ze względu na szybko przybierającą na sile, duchową ciemność, która wzmaga się z powodu ateizmu i masowego wzrostu kultu szatana w tym smutnym i niewdzięcznym świecie dnia dzisiejszego, to właśnie proste dusze, ci prawdziwi wierzący są tymi, którzy muszą przyjąć na siebie to zadanie.
Módlcie się zatem o uzdrowienie ludzkości, która podąża w kierunku Wielkiego Ucisku, jak to zostało przepowiedziane w Piśmie Świętym. To, czy ludzie są gotowi szukać możliwości umorzenia swoich grzechów czy też nie, jest sprawą ich wolnej woli. Nigdy nie wolno im odczuwać strachu. Moja miłość jest zawsze miłosierna.
Wasz Zbawiciel
Jezus Chrystus



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz