Mój Pan

Mój Pan

niedziela, 18 grudnia 2016





18.12.2012, 18:45


Najświętsza Maria Panna: Wszyscy ci, którzy promują aborcję, i którzy są odpowiedzialni za jej wprowadzanie, winni są grzechu śmiertelnego.



Załaduj kopię Najświętsza Maria Panna: Wszyscy ci, którzy promują aborcję, i którzy są odpowiedzialni za jej wprowadzanie, winni są grzechu śmiertelnego.:


Wtorek, 18.12.2012, 18:45
Moje drogie dziecko, najświętsze Stworzenie Mojego umiłowanego Ojca, życie dzieci w łonach matek, jest milionami niszczone na całym świecie.
Zły wpłynął na rządy we wszystkich częściach świata dla zapewnienia, że aborcja jest nie tylko akceptowana, ale że będzie postrzegana jako coś dobrego.
Jak wiele łez wylewanych jest teraz w Niebie. Wszyscy aniołowie i święci pochylają w smutku głowy.
Boże dzieci będą ginęły w wielkiej liczbie, ponieważ rozpoczyna się czas Wielkiego Ucisku.
Nasilą się wojny, głód, morderstwa i samobójstwa. Jednak to grzech aborcji jest tym, który wywołuje Gniew Mojego Ojca bardziej niż nieomal każdy inny grzech.
Kraje, które akceptują aborcję, będą bardzo cierpieć przez Rękę Boga. Kraje te będą płakać, kiedy doświadczą swej kary. Wszyscy odpowiedzialni za wprowadzanie tak nikczemnego aktu potrzebować będą wielu modlitw.
Moje dziecko, ważne jest, aby każdy odmawiał Mój Święty Różaniec w każdy piątek, aż do ostatniego tygodnia w styczniu 2013 roku, dla powstrzymania rozprzestrzeniania się aborcji.
Każde dziecko zamordowane w łonie matki staje się aniołem w Królestwie Mojego Ojca. Modlą się codziennie za każdą matkę, która świadomie i bez wahania zadziałała, aby zakończyć w sobie życie dziecka. Ich modlitwy wykorzystywane są dla ratowania dusz ich matek.
Wszyscy ci, którzy promują aborcję, i którzy są odpowiedzialni za jej wprowadzanie, winni są grzechu śmiertelnego.
Módlcie się, módlcie się, módlcie się za tych grzeszników, ponieważ oni bardzo potrzebują Bożego Miłosierdzia.
Wasza ukochana Matka
Matka Zbawienia
"Każde dziecko zamordowane w łonie matki staje się aniołem w Królestwie Mojego Ojca. Modlą się codziennie za każdą matkę, która świadomie i bez wahania zadziałała, aby zakończyć w sobie życie dziecka. Ich modlitwy wykorzystywane są dla ratowania dusz ich matek."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz