Mój Pan

Mój Pan

czwartek, 11 lutego 2016


11.02.2015, godz. 15.16


To jest wszystko, co mogę wam objawić, zanim nie oddzielę owieczek od kozłów



Załaduj kopię To jest wszystko, co mogę wam objawić, zanim nie oddzielę owieczek od kozłów:
środa, 11 lutego 2015, godz. 15.16
Moja wielce umiłowana córko, tak wielu pluło Mi w Twarz, przeklinało Mnie i wypierało się Mnie podczas Mojego Czasu na ziemi — i do dzisiaj nadal tak postępują.
Każdy Dar, który został dany ludzkości przez Boga poprzez widzących, wizjonerów i proroków, został przez większość odrzucony. Wkrótce ludziom będzie trudno odnaleźć Płomień Prawdy, także jeżeli będą go oni poszukiwali. Moi wrogowie będą się cieszyć i będą świętować, kiedy Moi Świadkowie na ziemi zostaną zwaleni z nóg i podeptani. O, jak niewdzięczne są zimne serca ludzkie i jak mało mają one dla Mnie Miłości.
Moja kara właśnie nadchodzi; i oddzielę tych, których miłość do Mnie pozostaje żywa, od dusz, które Mnie odrzucają. Moja Interwencja będzie błyskawiczna i biada człowiekowi, który Mnie przeklina, bo Ja go odetnę od Łona Mojego Najświętszego Serca, i zostanie on pozostawiony sobie, i będzie się błąkał pośród bestii, które włóczą się po ziemi i poszukują dusz, będących przedmiotem ich pożądania — aby móc je zniszczyć.
Dzisiaj wasz Pan przemówił i dzisiaj jest ów dzień, kiedy zmiany — jak przepowiedziane — się rozpoczną. Moje Miłosierdzie będzie wam okazywane — i to strumieniami — ale potem wybierzecie swoje przeznaczenie. Ci, którzy dopuścili, aby nienawiść jątrzyła się w ich duszach, stanowczo Mnie odrzucą. Ci o duszach letnich nie będą posiadać Łask, aby pozostać Mi wiernym, i oni także Mnie odrzucą.
Dałem wam Słowo — Prawdę — a wielu Mnie z tego powodu przeklęło. Ale to jest wszystko, co mogę wam ofiarować, zanim nie nadejdzie Wielki Dzień. Weźcie teraz to, co wam dałem, i pamiętajcie o każdym Słowie, bo Mój czas jest blisko i nie mogę wam objawić nic więcej, zanim nie oddzielę owieczek od kozłów.
Ci z was, którzy Mnie przeklinają, będą przeklęci. Ci, którzy we Mnie wierzą, posiądą Życie Wieczne. Jeżeli cierpicie w Moje Imię, Ja was wywyższę w Moim nadchodzącym Królestwie.
Dzień Pierwszego Zmartwychwstania* nadchodzi i ci, którzy Mnie nie przyjmą, zostaną odrzuceni na wieczność. Mój gniew jest w obecnym czasie wielki i gdybyście mogli zobaczyć zmatowiałe i ciemne dusze tych o letnich sercach, zaczęlibyście płakać. Niestety większość dusz znajduje się w ciemności i gdyby wam to dano ujrzeć, umarlibyście z powodu szoku, bo taki jest stan dusz ludzkości.
Wasz Jezus
*1 Tes 4,16; Apokalipsa 20,6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz